Бюджеттік бағдарламалар

261 003 «Арнайы білім беретін оқу бағдарламалары бойынша жалпы білім беру»

Бұйрық нөмері: Бекітілген күні:


  • 0
  • 0

Бюджеттік бағдарламалардың әкімшісі 261 -
Жоспарлы кезең -
Бюджеттік бағдарлама - 003 " Арнайы білім беретін оқу бағдарламалары бойынша жалпы білім беру"
Бюджеттік бағдарламаның жетекшісі Арнайы білім беретін оқу бағдарламалары бойынша жалпы білім беру
Нормативтік құқықтық негізі 4 желтоқсан 2008 жыл – Қазақстан Республикасының бюджеттік кодексі 54,112,124,135,144 баптары;2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасының№ 319 « Білім туралы» Заңы; Қазақстан Республикасы қаржы Министрінің 4 желтоқсандағы 2014 жылғы № 540 «Бюджеттің атқарылуы және оған кассалық қызмет көрсету.ережесін бекіту туралы» бұйрығы, Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2014 жылғы 30 желтоқсандағы «Бюджеттік бағдарламаларды (кіші бағдарламаларды) әзірлеу және бекіту (қайта бекіту) қағидаларын және олардың мазмұнына қойылатын талаптарды бекіту туралы» №195 бұйрығы, Алматы облыстық мәслихатының 2019 жылғы 13 желтоқсандағы №55-228 шешімі «Алматы облысының 2019-2021 жылдарға арналған облыстық бюджеті туралы».
ББ сипаттамасы (негіздемесі) Мүмкіндіктері шектеулі балалар үшін оқу үлгілік жоспарларына сәйкес арнайы (түзету) ұйымдарының оқу процесін жүргізу. Балалар мен Жасөспірімдердің қоғамда әлеуметтік-еңбекпен бейімдеу және ықпалдастыру мақсатында жоғалған функцияларды түзету, бастапқы және қайталама бұзушылықтар функцияларын дамыту, жойылмаған анализаторларды және ықпал ететін компенсаторлық дағдыларды қалыптастыруға оңалту, қалпына келтіру
Бюджеттік бағдарламаның түрі
Мемлекеттік басқару деңгейіне байланысты облыстық
Мазмұнына байланысты Мемлекеттік функцияларды, өкілеттіктерді жүзеге асыру және олардан туындайтын мемлекеттік қызметтерді көрсету
Іске асыру тәсіліне байланысты жекешеленген
ағымдағы/даму қазіргі
Мақсаты Мүмкіндіктері шектеулі балаларға білім беру қызметтерінің қол жетімділігін қамту. Мұғалімдердің әлеуметтік мәртебесін арттыру
Міндеттер Мүмкіндіктері шектеулі балалар үшін оқу үлгілік жоспарларына сәйкес арнайы (түзету) ұйымдарының оқу процесін жүргізу. Балалар мен Жасөспірімдердің қоғамда әлеуметтік-еңбекпен бейімдеу және ықпалдастыру мақсатында жоғалған функцияларды түзету, бастапқы және қайталама бұзушылықтар функцияларын дамыту, жойылмаған анализаторларды және ықпал ететін компенсаторлық дағдыларды қалыптастыруға оңалту, қалпына келтіру
Жыл 2019
Бюджеттiк бағдарламаның шығыстары, толық
Бюджеттiк бағдарламаның шығыстары Өлшеу бірлігі Есепті кезең Ағымдағы жылдың жоспары Жоспарлы кезең
2018 2019 2020 2021 2022
Арнайы білім беретін оқу бағдарламалары бойынша жалпы білім беру мың теңге 1 322 240 1 535 664 1 911 026 2 193 868 5 457 342
Бюджеттiк бағдарламаның шығыстары, толық мың теңге 1 322 240 1 535 664 1 911 026 2 193 868 5 457 342
Бюджеттік инвестициялық жобаларға, заңды тұлғалардың жарғылық капиталдарын қалыптастыруға және (немесе) ұлғайтуға, бюджеттік субсидияларға мәлімделетін шығыстардың экономикалық әсерінің көрсеткіштері;
Бюджеттік ішкі бағдарлама 011- «Республикалық бюджеттің трансферті есебінен».
Cипаттама Мүмкіндіктері шектеулі балалар үшін оқу үлгілік жоспарларына сәйкес арнайы (түзету) ұйымдарының оқу процесін жүргізу. Балалар мен Жасөспірімдердің қоғамда әлеуметтік-еңбекпен бейімдеу және ықпалдастыру мақсатында жоғалған функцияларды түзету, бастапқы және қайталама бұзушылықтар функцияларын дамыту, жойылмаған анализаторларды және ықпал ететін компенсаторлық дағдыларды қалыптастыруға оңалту, қалпына келтіру
Бюджеттік бағдарламаның түрі
Мазмұнына байланысты Мемлекеттік функцияларды, өкілеттіктерді жүзеге асыру және олардан туындайтын мемлекеттік қызметтерді көрсету
ағымдағы/даму қазіргі
Тiкелей нәтиже көрсеткiштерi; Өлшеу бірлігі Есепті кезең Ағымдағы жылдың жоспары Жоспарлы кезең
2018 2019 2020 2021 2022
Мекеме саны бірлік 7 7 7 7 7
Бюджеттiк кіші бағдарламаның шығыстары. Өлшеу бірлігі Есепті кезең Ағымдағы жылдың жоспары Жоспарлы кезең
2018 2019 2020 2021 2022
Арнайы білім беретін оқу бағдарламалары бойынша жалпы білім беру мың теңге 31 610 237 376 276 792 533 470 776 574
Бюджеттiк кiшi бағдарламаның шығыстары, толық мың теңге 31 610 237 376 276 792 533 470 776 574
Бюджеттік инвестициялық жобаларға, заңды тұлғалардың жарғылық капиталдарын қалыптастыруға және (немесе) ұлғайтуға, бюджеттік субсидияларға мәлімделетін шығыстардың экономикалық әсерінің көрсеткіштері;
Бюджеттік ішкі бағдарлама 015- «Жергілікті бюджет қаражаты есебінен»
Cипаттама Мүмкіндіктері шектеулі балалар үшін оқу үлгілік жоспарларына сәйкес арнайы (түзету) ұйымдарының оқу процесін жүргізу. Балалар мен Жасөспірімдердің қоғамда әлеуметтік-еңбекпен бейімдеу және ықпалдастыру мақсатында жоғалған функцияларды түзету, бастапқы және қайталама бұзушылықтар функцияларын дамыту, жойылмаған анализаторларды және ықпал ететін компенсаторлық дағдыларды қалыптастыруға оңалту, қалпына келтіру
Бюджеттік бағдарламаның түрі
Мазмұнына байланысты Мемлекеттік функцияларды, өкілеттіктерді жүзеге асыру және олардан туындайтын мемлекеттік қызметтерді көрсету
ағымдағы/даму қазіргі
Тiкелей нәтиже көрсеткiштерi; Өлшеу бірлігі Есепті кезең Ағымдағы жылдың жоспары Жоспарлы кезең
2018 2019 2020 2021 2022
мекеме саны бірлік 7 7 7 7 7
Бюджеттiк кіші бағдарламаның шығыстары. Өлшеу бірлігі Есепті кезең Ағымдағы жылдың жоспары Жоспарлы кезең
2018 2019 2020 2021 2022
Арнайы білім беретін оқу бағдарламалары бойынша жалпы білім беру мың теңге 1 290 630 1 298 288 1 634 234 1 660 398 1 680 768
Бюджеттiк кiшi бағдарламаның шығыстары, толық мың теңге 1 290 630 1 298 288 1 634 234 1 660 398 1 680 768
Бюджеттік инвестициялық жобаларға, заңды тұлғалардың жарғылық капиталдарын қалыптастыруға және (немесе) ұлғайтуға, бюджеттік субсидияларға мәлімделетін шығыстардың экономикалық әсерінің көрсеткіштері;
# Файлдар Қосылған күні Жүктеу
1 003 2020 ПРОЕКТ.docx 23.07.2019

 


  • 0
  • 0

Бюджеттік бағдарламалардың әкімшісі 261 -
Жоспарлы кезең -
Бюджеттік бағдарлама - 003 " Арнайы білім беретін оқу бағдарламалары бойынша жалпы білім беру"
Бюджеттік бағдарламаның жетекшісі Арнайы білім беретін оқу бағдарламалары бойынша жалпы білім беру
Нормативтік құқықтық негізі 4 желтоқсан 2008 жыл – Қазақстан Республикасының бюджеттік кодексі 54,112,124,135,144 баптары;2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасының№ 319 « Білім туралы» Заңы; Қазақстан Республикасы қаржы Министрінің 4 желтоқсандағы 2014 жылғы № 540 «Бюджеттің атқарылуы және оған кассалық қызмет көрсету.ережесін бекіту туралы» бұйрығы, Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2014 жылғы 30 желтоқсандағы «Бюджеттік бағдарламаларды (кіші бағдарламаларды) әзірлеу және бекіту (қайта бекіту) қағидаларын және олардың мазмұнына қойылатын талаптарды бекіту туралы» №195 бұйрығы, Алматы облыстық мәслихатының 2019 жылғы 13 желтоқсандағы №55-228 шешімі «Алматы облысының 2019-2021 жылдарға арналған облыстық бюджеті туралы».
ББ сипаттамасы (негіздемесі) Мүмкіндіктері шектеулі балалар үшін оқу үлгілік жоспарларына сәйкес арнайы (түзету) ұйымдарының оқу процесін жүргізу. Балалар мен Жасөспірімдердің қоғамда әлеуметтік-еңбекпен бейімдеу және ықпалдастыру мақсатында жоғалған функцияларды түзету, бастапқы және қайталама бұзушылықтар функцияларын дамыту, жойылмаған анализаторларды және ықпал ететін компенсаторлық дағдыларды қалыптастыруға оңалту, қалпына келтіру
Бюджеттік бағдарламаның түрі
Мемлекеттік басқару деңгейіне байланысты облыстық
Мазмұнына байланысты Мемлекеттік функцияларды, өкілеттіктерді жүзеге асыру және олардан туындайтын мемлекеттік қызметтерді көрсету
Іске асыру тәсіліне байланысты жекешеленген
ағымдағы/даму қазіргі
Мақсаты Мүмкіндіктері шектеулі балаларға білім беру қызметтерінің қол жетімділігін қамту. Мұғалімдердің әлеуметтік мәртебесін арттыру
Міндеттер Мүмкіндіктері шектеулі балалар үшін оқу үлгілік жоспарларына сәйкес арнайы (түзету) ұйымдарының оқу процесін жүргізу. Балалар мен Жасөспірімдердің қоғамда әлеуметтік-еңбекпен бейімдеу және ықпалдастыру мақсатында жоғалған функцияларды түзету, бастапқы және қайталама бұзушылықтар функцияларын дамыту, жойылмаған анализаторларды және ықпал ететін компенсаторлық дағдыларды қалыптастыруға оңалту, қалпына келтіру
Жыл 2020
Бюджеттiк бағдарламаның шығыстары, толық
Бюджеттiк бағдарламаның шығыстары Өлшеу бірлігі Есепті кезең Ағымдағы жылдың жоспары Жоспарлы кезең
2019 2020 2021 2022 2023
Арнайы білім беретін оқу бағдарламалары бойынша жалпы білім беру мың теңге 1 535 664 1 694 077 2 193 868 5 457 342 5 506 458
Бюджеттiк бағдарламаның шығыстары, толық мың теңге 1 535 664 1 694 077 2 193 868 5 457 342 5 506 458
Бюджеттік инвестициялық жобаларға, заңды тұлғалардың жарғылық капиталдарын қалыптастыруға және (немесе) ұлғайтуға, бюджеттік субсидияларға мәлімделетін шығыстардың экономикалық әсерінің көрсеткіштері;
Бюджеттік ішкі бағдарлама 011- «Республикалық бюджеттің трансферті есебінен».
Cипаттама Мүмкіндіктері шектеулі балалар үшін оқу үлгілік жоспарларына сәйкес арнайы (түзету) ұйымдарының оқу процесін жүргізу. Балалар мен Жасөспірімдердің қоғамда әлеуметтік-еңбекпен бейімдеу және ықпалдастыру мақсатында жоғалған функцияларды түзету, бастапқы және қайталама бұзушылықтар функцияларын дамыту, жойылмаған анализаторларды және ықпал ететін компенсаторлық дағдыларды қалыптастыруға оңалту, қалпына келтіру
Бюджеттік бағдарламаның түрі
Мазмұнына байланысты Мемлекеттік функцияларды, өкілеттіктерді жүзеге асыру және олардан туындайтын мемлекеттік қызметтерді көрсету
ағымдағы/даму қазіргі
Тiкелей нәтиже көрсеткiштерi; Өлшеу бірлігі Есепті кезең Ағымдағы жылдың жоспары Жоспарлы кезең
2019 2020 2021 2022 2023
Мекеме саны бірлік 7 7 7 7 7
Бюджеттiк кіші бағдарламаның шығыстары. Өлшеу бірлігі Есепті кезең Ағымдағы жылдың жоспары Жоспарлы кезең
2019 2020 2021 2022 2023
Арнайы білім беретін оқу бағдарламалары бойынша жалпы білім беру мың теңге 237 376 225 107 276 792 533 470 776 574
Бюджеттiк кiшi бағдарламаның шығыстары, толық мың теңге 237 376 225 107 276 792 533 470 776 574
Бюджеттік инвестициялық жобаларға, заңды тұлғалардың жарғылық капиталдарын қалыптастыруға және (немесе) ұлғайтуға, бюджеттік субсидияларға мәлімделетін шығыстардың экономикалық әсерінің көрсеткіштері;
Бюджеттік ішкі бағдарлама 015- «Жергілікті бюджет қаражаты есебінен»
Cипаттама Мүмкіндіктері шектеулі балалар үшін оқу үлгілік жоспарларына сәйкес арнайы (түзету) ұйымдарының оқу процесін жүргізу. Балалар мен Жасөспірімдердің қоғамда әлеуметтік-еңбекпен бейімдеу және ықпалдастыру мақсатында жоғалған функцияларды түзету, бастапқы және қайталама бұзушылықтар функцияларын дамыту, жойылмаған анализаторларды және ықпал ететін компенсаторлық дағдыларды қалыптастыруға оңалту, қалпына келтіру
Бюджеттік бағдарламаның түрі
Мазмұнына байланысты Мемлекеттік функцияларды, өкілеттіктерді жүзеге асыру және олардан туындайтын мемлекеттік қызметтерді көрсету
ағымдағы/даму қазіргі
Тiкелей нәтиже көрсеткiштерi; Өлшеу бірлігі Есепті кезең Ағымдағы жылдың жоспары Жоспарлы кезең
2019 2020 2021 2022 2023
мекеме саны бірлік 7 7 7 7 7
Бюджеттiк кіші бағдарламаның шығыстары. Өлшеу бірлігі Есепті кезең Ағымдағы жылдың жоспары Жоспарлы кезең
2019 2020 2021 2022 2023
Арнайы білім беретін оқу бағдарламалары бойынша жалпы білім беру мың теңге 1 298 288 1 460 041 1 634 234 1 660 398 1 680 768
Бюджеттiк кiшi бағдарламаның шығыстары, толық мың теңге 1 298 288 1 460 041 1 634 234 1 660 398 1 680 768
Бюджеттік инвестициялық жобаларға, заңды тұлғалардың жарғылық капиталдарын қалыптастыруға және (немесе) ұлғайтуға, бюджеттік субсидияларға мәлімделетін шығыстардың экономикалық әсерінің көрсеткіштері;
# Файлдар Қосылған күні Жүктеу

 


  • 0
  • 0

Бюджеттік бағдарламалардың әкімшісі 261 -
Жоспарлы кезең -
Бюджеттік бағдарлама - 003 " Арнайы білім беретін оқу бағдарламалары бойынша жалпы білім беру"
Бюджеттік бағдарламаның жетекшісі Арнайы білім беретін оқу бағдарламалары бойынша жалпы білім беру
Нормативтік құқықтық негізі Түсініктеме беру 4 желтоқсан 2008 жыл – Қазақстан Республикасының бюджеттік кодексі 54,112,124,135,144 баптары;2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасының№ 319 « Білім туралы» Заңы; Қазақстан Республикасы қаржы Министрінің 4 желтоқсандағы 2014 жылғы № 540 «Бюджеттің атқарылуы және оған кассалық қызмет көрсету.ережесін бекіту туралы» бұйрығы, Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2014 жылғы 30 желтоқсандағы «Бюджеттік бағдарламаларды (кіші бағдарламаларды) әзірлеу және бекіту (қайта бекіту) қағидаларын және олардың мазмұнына қойылатын талаптарды бекіту туралы» №195 бұйрығы, Алматы облыстық мәслихатының 2019 жылғы 13 желтоқсандағы №55-228 шешімі «Алматы облысының 2019-2021 жылдарға арналған облыстық бюджеті туралы».
ББ сипаттамасы (негіздемесі) Түсініктеме беру Мүмкіндіктері шектеулі балалар үшін оқу үлгілік жоспарларына сәйкес арнайы (түзету) ұйымдарының оқу процесін жүргізу. Балалар мен Жасөспірімдердің қоғамда әлеуметтік-еңбекпен бейімдеу және ықпалдастыру мақсатында жоғалған функцияларды түзету, бастапқы және қайталама бұзушылықтар функцияларын дамыту, жойылмаған анализаторларды және ықпал ететін компенсаторлық дағдыларды қалыптастыруға оңалту, қалпына келтіру
Бюджеттік бағдарламаның түрі
Мемлекеттік басқару деңгейіне байланысты облыстық
Мазмұнына байланысты Мемлекеттік функцияларды, өкілеттіктерді жүзеге асыру және олардан туындайтын мемлекеттік қызметтерді көрсету
Іске асыру тәсіліне байланысты жекешеленген
ағымдағы/даму қазіргі
Мақсаты Түсініктеме беру Мүмкіндіктері шектеулі балаларға білім беру қызметтерінің қол жетімділігін қамту. Мұғалімдердің әлеуметтік мәртебесін арттыру
Міндеттер Түсініктеме беру Мүмкіндіктері шектеулі балалар үшін оқу үлгілік жоспарларына сәйкес арнайы (түзету) ұйымдарының оқу процесін жүргізу. Балалар мен Жасөспірімдердің қоғамда әлеуметтік-еңбекпен бейімдеу және ықпалдастыру мақсатында жоғалған функцияларды түзету, бастапқы және қайталама бұзушылықтар функцияларын дамыту, жойылмаған анализаторларды және ықпал ететін компенсаторлық дағдыларды қалыптастыруға оңалту, қалпына келтіру
Жыл 2020
Бюджеттiк бағдарламаның шығыстары, толық
Бюджеттiк бағдарламаның шығыстары Өлшеу бірлігі Жоспар Факті Ауытқу Көрсеткіштерді орындау пайызы Нәтижелерге қол жеткізбеу/ асыра орындау және бюджеттік бағдарлама қаражатының игерілмеу себептері
Арнайы білім беретін оқу бағдарламалары бойынша жалпы білім беру Түсініктеме беру мың теңге 1 694 077 1 694 005 -72 100.00 % үнем
Бюджеттік инвестициялық жобаларға, заңды тұлғалардың жарғылық капиталдарын қалыптастыруға және (немесе) ұлғайтуға, бюджеттік субсидияларға мәлімделетін шығыстардың экономикалық әсерінің көрсеткіштері;
Бюджеттік ішкі бағдарлама 011- «Республикалық бюджеттің трансферті есебінен».
Cипаттама Түсініктеме беру Мүмкіндіктері шектеулі балалар үшін оқу үлгілік жоспарларына сәйкес арнайы (түзету) ұйымдарының оқу процесін жүргізу. Балалар мен Жасөспірімдердің қоғамда әлеуметтік-еңбекпен бейімдеу және ықпалдастыру мақсатында жоғалған функцияларды түзету, бастапқы және қайталама бұзушылықтар функцияларын дамыту, жойылмаған анализаторларды және ықпал ететін компенсаторлық дағдыларды қалыптастыруға оңалту, қалпына келтіру
Бюджеттік бағдарламаның түрі
Мазмұнына байланысты Мемлекеттік функцияларды, өкілеттіктерді жүзеге асыру және олардан туындайтын мемлекеттік қызметтерді көрсету
ағымдағы/даму қазіргі
Тiкелей нәтиже көрсеткiштерi; Өлшеу бірлігі Жоспар Факті Ауытқу Көрсеткіштерді орындау пайызы Нәтижелерге қол жеткізбеу/ асыра орындау және бюджеттік бағдарлама қаражатының игерілмеу себептері
Мекеме саны Түсініктеме беру бірлік 7 7 0 100.00 % 100%
Бюджеттiк кіші бағдарламаның шығыстары. Өлшеу бірлігі Жоспар Факті Ауытқу Көрсеткіштерді орындау пайызы Нәтижелерге қол жеткізбеу/ асыра орындау және бюджеттік бағдарлама қаражатының игерілмеу себептері
Арнайы білім беретін оқу бағдарламалары бойынша жалпы білім беру Түсініктеме беру мың теңге 225 107 225 089 -18 99.99 % үнем
Бюджеттік инвестициялық жобаларға, заңды тұлғалардың жарғылық капиталдарын қалыптастыруға және (немесе) ұлғайтуға, бюджеттік субсидияларға мәлімделетін шығыстардың экономикалық әсерінің көрсеткіштері;
Бюджеттік ішкі бағдарлама 015- «Жергілікті бюджет қаражаты есебінен»
Cипаттама Түсініктеме беру Мүмкіндіктері шектеулі балалар үшін оқу үлгілік жоспарларына сәйкес арнайы (түзету) ұйымдарының оқу процесін жүргізу. Балалар мен Жасөспірімдердің қоғамда әлеуметтік-еңбекпен бейімдеу және ықпалдастыру мақсатында жоғалған функцияларды түзету, бастапқы және қайталама бұзушылықтар функцияларын дамыту, жойылмаған анализаторларды және ықпал ететін компенсаторлық дағдыларды қалыптастыруға оңалту, қалпына келтіру
Бюджеттік бағдарламаның түрі
Мазмұнына байланысты Мемлекеттік функцияларды, өкілеттіктерді жүзеге асыру және олардан туындайтын мемлекеттік қызметтерді көрсету
ағымдағы/даму қазіргі
Тiкелей нәтиже көрсеткiштерi; Өлшеу бірлігі Жоспар Факті Ауытқу Көрсеткіштерді орындау пайызы Нәтижелерге қол жеткізбеу/ асыра орындау және бюджеттік бағдарлама қаражатының игерілмеу себептері
мекеме саны Түсініктеме беру бірлік 7 7 0 100.00 % 100
Бюджеттiк кіші бағдарламаның шығыстары. Өлшеу бірлігі Жоспар Факті Ауытқу Көрсеткіштерді орындау пайызы Нәтижелерге қол жеткізбеу/ асыра орындау және бюджеттік бағдарлама қаражатының игерілмеу себептері
Арнайы білім беретін оқу бағдарламалары бойынша жалпы білім беру Түсініктеме беру мың теңге 1 460 041 1 459 987 -54 100.00 % үнем
Бюджеттік инвестициялық жобаларға, заңды тұлғалардың жарғылық капиталдарын қалыптастыруға және (немесе) ұлғайтуға, бюджеттік субсидияларға мәлімделетін шығыстардың экономикалық әсерінің көрсеткіштері;
# Файлдар Қосылған күні Жүктеу
1 21 приложение 003 каз.pdf 30.03.2021
2 21 приложение 003 рус.pdf 30.03.2021
3 поясн 003 каз.pdf 30.03.2021
4 поясн 003 рус.pdf 30.03.2021

 

Мемлекеттік сатып алу жоспарының тармақтары бойынша мәліметтер
Жоспар элементінің идентификаторы Тұтынушы Сатып алу әдісі ТЖҚ БНА Саны Тауар өлшемінің бағасы Жалпы сома Жоспар тармағының түбірлік жазбасының ID ММ коды Қаржылық жыл Сатып алу әдісін қолдану себебі Бюджет түрі Жоспар тармағының түрі Қаржыландыру көзі Спецификация Сатып алу затының түрі budgetID
БСН Атауы Код Мағынасы Код Мағынасы Идентификатор Мағынасы Код Мағынасы Код Мағынасы Код Мағынасы Код Мағынасы Код Мағынасы